0912-0147206 | 021-66000467

تابلو املاک

 

از انواع تابلوهای تبلیغاتی که بسیار از اهمیت زیادی برخوردار است، تابلو املاک می باشد. این تابلو در تنوع زیادی طراحی و ساخته می شود که با توجه به سلیقه شما عزیزان متفاوت است. لازم است بدانید که رونق بخشیدن به کسب و کار به راحتی ممکن نیست و نیاز به تبلیغات دارد. به همین دلیل است که استفاده از یک تابلو تبلیغاتی به شدت توصیه می گردد. در ادامه با مجموعه تابلو سازی پازل ساین همراه باشید.

انواع تابلو املاک

تابلو املاک یکی از مهمترین روش هایی است که کمک می کند تا مغازه املاک شما نزد مشتریان بیشتری دیده شود. چرا که این تابلو می تواند مخاطبین را به سمت خود بکشد و به کسب و کار شما رونق بخشد. از آنجایی که انواع متنوعی از این تابلو طراحی و ساخته شده است، بهتر است که ابتدا با آن ها آشنا شوید.

چرا که باید بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید. انواع تابلوهای تبلیغاتی هر یک از متریال، طراحی، نورپردازی و جلوه متنوعی برخوردار هستند که با توجه به نوع برند و کسب و کار خود و سلیقه خود می توانید به سراغ اتتخاب کردن آن ها بروید.

از جمله انواع این تابلو که استفاده از آن ها بسیار محبوب و ترند شده است، شامل نمونه های ذکر شده در زیر می باشند که هر یک دارای طراحی و زیبایی مخصوص به خود هستند.

تابلو املاک چلنیوم

از دسته تابلوهای محبوب و پرطرفدار، می توان به نمونه چلنیوم اشاره کرد. این تابلوها معمولا از کیفیت عالی در این مجموعه ساخته می شوند. همچنین جلوه فوق العاده زیبایی دارند. این تابلو به روی طراحی خود از حروف برجسته و نورپردازی های جذاب بهره برده است.

به همین دلیل همیشه درخشنده است و مخاطبین را به سمت خود از فواصل دور جذب می کند. انواع متنوعی از تابلو چلنیوم املاک وجود دارد که بهتر است قبل از سفارش با آن ها آشنا شوید. تابلوهای چلنیوم در انواع زیادی از جمله ساده، لترمکس، کریستال، الماسی، دوبل، ستاره ای، طلایی، پانچی و .. ساخته می شوند.

تابلو املاک استیل

تابلو استیل نمونه پرکاربردی است که از آن به راحتی  در فضاهای متنوع می توان بهره برد. چرا که مقاوم است و در برابر شرایط سخت دچار خرابی از جمله زنگ زدگی، خورگی، ساییدگی نمی شود. این نوع تابلو برای مغازه املاک مناسب است و از دوام بالایی برخوردار می باشد.

از آنجایی که این تابلو قرار است سال های سال در سر درب املاک نصب شود، تحت شرایط سختی ممکن است قرار بگیرد. به همین دلیل است که این نوع تابلو تبلیغاتی مناسب است و یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.

تابلوی‌املاک لایت باکس

تابلو لایت باکس نمونه جذابی هستند که  همیشه روشن و درخشنده اند. این دسته از تابلوها از طراحی های به روز بهره برده اند و خاص می باشند. می توانید آن ها را به صورت دیواری و زمینی تهیه کنید. چرا که دقیقا شبیه یه یک جعبه درخشنده ساخته می شوند.

این  نوع تابلو در کیفیت ساخت بالا، برای املاک بسیار استفاده می شود. اما انتخاب آن به سلیقه شما وابسته است. چرا که می توانید با در نظر گرفتن لوگو مورد نظر، تابلو انتخابی خود را داشته باشید. تابلو املاک لایت باکس نمونه ای زیبا و خاص است که می توانید برای مغازه خود سفارش دهید.

بررسی اهمیت تابلو مشاور املاک

بررسی اهمیت تابلو مشاور املاک

از دسته تابلوهای تبلیغاتی که برای بنگاه ها به کار برده می شود، می توان به تابلو تبلیغاتی املاک اشاره کرد که در سر درب مغازه املاک نصب می شود. البته در بعضی از مواقع نیز این دسته از تابلوها را به خواست مشتری در پشت ویترین مغازه یا به روی شیشه های ورودی نصب می کنند که در هر صورت جلوه بصری فوق العاده ای ایجاد می کند.

نکته مهمی که اهمیت این تابلو را نشان می دهد، اینجاست که این تابلو باید از جلوه بصری خوبی بهره مند باشد. تا به راحتی توسط افراد قابل مشاهده باشد و آن ها بتوانند با مشاهده آن با برند و کسب و کار شما آشنا شوند. این تابلو همچنین باید به صورتی باشد تا همیشه در ذهن مشتری باقی بماند.

اهمیت این تابلو به این دلیل است که می تواند باعث جذب مشتری شود. و به کسب و کار شما رونق ببخشد. به همین دلیل است که به روی استفاده از آن تاکید می گردد. این تابلو تا حد زیادی می تواند برند شما را تحت تاثیر قرار دهید. به همین دلیل باید برای تهیه کردن آن اقدام کنید.

با توجه به اینکه با انواع این دسته از تابلو املاک آشنا شدید، اکنون می توانید با توجه به دکوراسیون مغازه خود آن را سفارش دهید. این تابلو در عین رونق بخشیدن به کار شما، باعث زیباتر و شیک تر شدن جلوه مغازه شما نیز می شود.

قیمت تابلو مشاور املاک به چه صورت است؟

شاید تصور کنید که برای همه انواع تابلوهای تبلیغاتی، قیمت یکسانی در نظر گرفته شده است. اما اینطور نیست و انواع این نوع تابلوها از قیمت های متنوع برخوردار می باشند. دلیل اصلی آن نیز، عوامل مهمی است که تعیین کننده قیمت آن هستند.

از جمله مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت، شامل برند سازنده، جزئیات ساخت محصول، نوع تابلو تبلیغاتی، کیفیت ساخت، نورپردازی و … می باشند. تمامی موارد به صورت مستقیم قیمت تابلو را تعیین می کنند. پس در زمان سفارش تمامی این موارد صدق می شوند.

تابلو تبلیغاتی املاک می تواند در قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده و عالی در مجموعه ما طراحی و ساخته شود. پس به راحتی می توانید به این تیم حرفه ای اعتماد کنید و بهترین کیفیت تابلو را تهیه کنید. چرا که این تابلو قرار است مدت زمان طولانی در فضای بیرونی نصب شود و باید از کیفیت تضمین شده بهره مند باشد.

قیمت روز  این نوع تابلوها در سایت مورد نظر قابل بررسی می باشد. اکنون که با اهمیت این نوع تابلو آشنا شدید، بهتر است برای سفارش تابلو اقدام نمایید.

کلام آخر

از مشخصات برجسته این تابلو می توان به این اشاره کرد که از کیفیت ساخت بالا بهره برده است و با خیال آسوده می توانید سفارش آن را در این سایت انجام دهید و بهترین نوع تابلو تبلیغاتی را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم