0912-0147206 | 021-66000467

تابلو چلنیوم دوبل

تابلو چلنیوم دوبل

بررسی تابلو چلنیوم دوبل

بعد از این که استفاده انواع تابلو های چلنیوم بین مردم رواج پبدا کرد برای زیباتر شدن این تابلو از طرح پلکسی دوبل استفاده کردند که جذابیت چلنیوم را دو برابر کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تابلو چلنیوم دوبل بپردازیم.

در صورتی که قصد خرید این نوع از تابلوها و یا تنها قصد آشنایی بیش تر با آن ها را دارید، می توانید ادامه ی مطلب را بررسی نمایید.

تابلو چلنیوم دوبل

تابلو چلنیوم یکی از امروزی ترین تابلو ها است و این تابلو دارای درخشش زیادی است و این نوع  تابلو جهت تبلیغات استفاده می شود

و شکل های متفاوتی دارد از جمله تابلو چلنیم طلایی ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیم کریستالی و مدل های دیگر .

لبه های این تابلو از رول چلنیوم و روی حروف تابلو از پلکسی ساخته می شوند . تابلو چلنیوم با نمای درخشان و براقی که دارد توانسته رتبه اول در تابلوسازی را از ان خود کند

بعد از این که استفاده انواع تابلوهای چلنیوم بین مردم رواج پبدا کرد برای زیباتر شدن این تابلو از طرح پلکسی دوبل استفاده کردند که جذابیت چلنیوم را دو برابر کرد

در این نوع تابلو یک لایه  پلکسی با رنگی متفاوت به همان چلنیوم ساده اضافه می شود و تابلو چلنیوم double را تشکیل می دهد .

فونت های بسیار زیبا و جذاب و به روز گرافیکی چلنیوم دوبل را زیبا تر می کند.

دو ورقه ی پلکسی با دو یا چند رنگ متفاوت از ابزار بسیار مهم ساخت تابلو چلنیوم دوبل هستند که تابلوساز از این ابزار استفاده می کند .

ساخت تابلوهای دوبل با ورقه های پلکسی طرح دار نیز امکان پذیر می باشد.

تابلو چلنیوم دوبل

نحوه ی ساخت تابلو پلکسی دوبل

برای ساخت ساخت تابلو پلکسی دوبل در مرحله ی  اول لازم است تا طرح دل خواه در برنامه های طراحی مانند کورل کشیده شود و سپس این طرح ها روی پلکسی انتقال داده شود.

ورق پلکسی نوعی ماده می باشد که مانند شیشه است اما سختی آن کم تر می باشد و کمی انعطاف پذیر است. این متریال در رنگ های گوناگون و جذابی عرضه می گردد.

همه حروفی که روی پلکسی طراحی شده اند بریده می شوند. بریدن آن ها توسط ابزار هایی انجام می شود که لیزر ها از جمله ی پرکاربرد ترین آن ها به شمار می روند.

بعد این دو پلکسی با چسب بر روی هم چسبانده می شوند. دقت داشته باشید که ضخامت این دو ورق پلکسی باهم متفاوت است و معمولا ورق ضخیم ت در زیر قرار می گیرد.

سپس این حروف با لایه هایی از چلنیوم دورگیری می شوند و روی متریال های مختلفی از چوب و پی وی سی گرفته تا شیشه و سنگ، نصب می گردند.

البته می توان در این نوع از تابلوها نیز از نور پردازی استفاده نمود و جلوه ی آن ها رلا دو چندان کرد. در نور پردازی این نوع از تابلوها از لامپ های SMD استفاده می شود.

کاربرد تابلو چلنیوم دوبل

همان طور که ذکر شد تابلوهای چلنیومی اغلب جهت تبلبغات به کار می روند. تابلو چلنیوم دوبل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یعنی تبلیغات مهم ترین کاربرد این نوع از تابلوها می باشد. از این تابلوها اغلب در سر در مغازه ها، فروشگاه ها، شرکت ها و … استفاده می شود.

علاوه بر این ساخت لوگوها نیز با روش چلنیوم دوبل رایج است.

 قیمت تابلو چلنیوم double

دقت داشته باشید که عوامل فراوانی روی قیمت تابلو چلنیوم دوبل موثر می باشند که از جمله ی آن ها می توان به نوع متریال استفاده شده در آن ها ،

کیفیت متریال استفاده شده در آن ها ، سایز ، محل نصب ، زمینه، نورپردازی و یا عدم نور پردازی و … اشاره نمود.

در رابطه با تاثیر ابعاد بر قیمت تابلو چلنیوم دوبل می توان بیان نمود که هر چقدر ابعاد تابلو در صنعت تابلوسازی بزرگ تر باشد به تبع متریال بیش تری برای ساخت آن لازم است. و در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا می کند.

در رابطه با کیفیت نیز بدیهی است که تهیه ی متریالی با کیفیت بالا نیازمند پرداخت هزینه ی بیش تری می باشد.

کیفیت تابلو چلنیوم دوبل به کیفیت متریال آن بستگی دارد و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن نیز به برند آن ها مربوط می شود.

هر کدام از متریال های به کار رفته در تابلو چلنیوم دوبل توسط شرکت های مختلفی تولید می گردند و ویژگی های متفاوتی دارند.

در رابطه با نور پردازی نیز می توان گفت که در صورت تمایل به نور پردازی در این تابلوها مسلما قیمت آن ها افزایش خواهد یافت.

اما لازم نیست نگران هزینه ی برق خود پس از نصب این نوع از تابلو ها باشید. زیرا لامپ های به کار رفته در ساخت آن ها از نوع کم مصرف می باشند.

تابلو چلنیوم دوبل

جمع بندی

تابلو چلنیوم دوبل از جمله انواع تابلوهای چلنیومی به شمار می رود. در تابلو چلنیوم دوبل یک لایه ی  پلکسی با رنگی متفاوت به همان چلنیوم ساده اضافه می شود و تابلو چلنیوم double را تشکیل می دهد .

فونت های بسیار زیبا و جذاب و به روز گرافیکی چلنیوم دوبل را زیبا تر می کند.

دو ورقه ی پلکسی با دو یا چند رنگ متفاوت از ابزار بسیار مهم ساخت تابلو چلنیوم دوبل هستند که تابلوساز از این ابزار استفاده می کند .

ساخت تابلو double با ورقه های پلکسی طرح دار نیز امکان پذیر می باشد. عوامل فراوانی روی قیمت تابلو چلنیوم دوبل موثر می باشند

که از جمله ی آن ها می توان به نوع متریال استفاده شده در آن ها ، کیفیت متریال استفاده شده در آن ها ، سایز ، محل نصب ، زمینه، نورپردازی و یا عدم نور پردازی و … اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم