0912-0147206 | 021-66000467

انواع تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از ابزارهای اساسی در زمینه تبلیغات است. صاحبان مشاغل برای معرفی شرکت و برند خوند از انواع تابلو چلنیوم استفاده می کنند. زمانی که از خیابان یا پیاده روها عبور می کنید تابلوهایی را با نورهای برجسته می بینید که در سر درب مغازه ها یا فروشگاه ها نصب شده اند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

انواع تابلوی چلنیوم

تابلو چلنیوم طرح های متفاوتی دارد ؛ از جمله طرح های تابلو چلنیوم می توان به تابلوی مغازه ، تابلوی شرکتی و تابلوی فروشگاهی اشاره کرد.

تابلوی چلنیوم ساده

 این تابلو همانطور که از نام آن مشخص است ، ظاهری ساده دارد و در رنگ های مختلف طراحی می شود. جنس به کار رفته در این تابلو پلکسی گلاس است.

تابلوی چلنیوم ساده

 تابلوی چلنیوم ستاره‌ای 

یکی دیگر از پرکاربردترین و محبوب ترین انواع تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم ستاره ای است. این تابلو نمای جذابی دارد که شبیه به ستاره های آسمان در شب است. جنس تابلو چلنیوم از نوع پلکسی گلاس است. هنگام ساخت تابلوی چلنیوم ستاره ای برش هایی بر روی سطح پلکسی گلاس ایجاد می کنند ، این برش ها نور  لامپ های اس ام دی را از خود عبور می دهند و طرحی مانند درخشش ستارگان در شب در تابلوی شما بوجود می آورند که سبب جذابیت آن می شود. این طرح چشم هر بیننده ای خیره می سازد.

 تابلوی چلنیوم ستاره‌ای 

تابلوی چلنیوم الماسی 

جنس این تابلو مانند تابلو چلنیوم ستاره ای از پلکسی گلاس است. برش هایی که در سطح آن ایجاد می شود شکلی مانند الماس دارند، به همین دلیل به آن تابلو چلنیوم الماسی می گویند. نقاط ایجاد شده در تابلو که الماس ها را درخشان نشان می دهد ، توجه بیننده را به خود جلب می کند.

تابلوی چلنیوم الماسی 

تابلوی چلنیوم پلکسی دوبل

این تابلو که از دیگر انواع تابلو چلنیوم می باشد، در طرح و رنگهای مختلفی طراحی می شود. جنس به کار رفته در آن پلکسی است و دورتادور تابلو را می پوشاند. در ساخت این تابلو می توانید از ورق کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، ورق پی وی سی و ترموود استفاده کنید.

تابلوی چلنیوم پلکسی دوبل

تابلوی چلنیوم لترمکس

 طراحی این تابلو به گونه ای است که یک سطح شیشه ای به اندازه یک سانتی متر در لبه های حروف قرار می گیرد. حروف آن دارای دو لبه دارند. زمانی که که نور از سطح این شیشه منعکس می شود جلوه جذابی ایجاد می کند و چشم مخاطبان و بینندگان را به خود جلب می کند.

تابلوی چلنیوم لترمکس

تابلوی چلنیوم فول کالر

طراحی این تابلو با استفاده از برد کنترل مخصوص به خود صورت می گیرد. قابلیت نمایش این تابلو نسبت به تابلوهای دیگر بیشتر است. برای ساخت تابلو چلنیوم فول کالر از بلوک های چلنیوم رنگی که به صورت سه سیم هستند ، استفاده می شود. حدود 16 میلیون رنگ در این تابلو قابلیت نمایش دارد. این تابلو در میان فروشندگان طرفداران زیادی دارد.

تابلوی چلنیوم فول کالر

تابلوی چلنیوم پانچ

 یکی دیگر از انواع تابلوی چلنیوم ، نوع پانچی آن است. در ساخت این تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته به شکل اشکال هندسی مختلف ماند دایره ، مربع ، ستاره و… برش داده و طراحی می شوند. این حروف بر روی سطح پلکسی گلاس پانچ می شوند. هنگامی که نور از سطح تابلو عبور می کند نمای زیبا و جذابی در تابلوی شما بوجود می آورد. این تابلوی تبلیغاتی مدل های مختلفی مانند تابلوی چلنیوم الماسی ، تابلوی چلنیوم ستاره ای و یا تابلوی چلنیوم پانچی دارد.

نکته ای که در طراحی این تابلو باید به آن توجه شود، این است که نقاط پانچ شده باید در اندازه و فواصل مشخصی سوراخ شوند. هنگام پانچ باید به قطر پانچ ، تراکم پانچ و قطر لبه های پانچ توجه داشته باشید. در صورتی که لامپ ها از قسمت های پانچ شده دیده نشوند، نمای جالبی در تابلوی شما بوجود نمی آید.

تابلوی چلنیوم پانچ

تابلوی چلنیوم RGB

تابلوی چلنیوم RGB با استفاده از SMD و کنترلر RGB ساخته می شود. نوع آمپر کنترلر بستگی به تعداد RGB  دارد.

تابلوی چلنیوم RGB

تابلوی چلنیوم نور اندریک

 به این تابلو ، تابلو چلنیوم نور مخفی نیز می گویند. برای اینکه نور در  اطراف آن پراکنده شود بین زمینه تابلو و حروف برجسته آن یک فاصله به اندازه یک سانتی متر ایجاد می کنند و لامپ های اس ام دی را در آن جاسازی می کنند.  نور لامپ ها هم به زمینه تابلو هم به حروف می تابد و جلوه زیبا و مدرنی به تابلوی شما می بخشد.

تابلوی چلنیوم نور اندریک

تابلوی چلنیوم کریستال

جنس این تابلو از پلکسی گلاس شیشه ای و کریستال است. از دانه های کریسال می توانید برای ساخت حروف برجسته در تابلو استفاده کنید. بهترین روش در ساخت این تابلو این است که از ورق پلکسی گلاس تک لایه ، لبه چلنیوم 0.4 میل ، طرح سوپر ساید ، اسم ام دی های بلوکی ، پی وی سی 10 با برش سی ان سی و دانه های کریستالی استفاده کنید.

تابلوی چلنیوم کریستال

تابلوی چلنیوم رینگی

از دیگر انواع تابلو چلنیوم تابلوی چلنیوم رینگی می باشد که با چلنیوم ، رنینگ پلکسی گلاس ، رینگ استیل ساخته می شود. در ساخت رویه حروف این تابلو نیز می توانید از رینگ پلکسی گلاس و یا رینگ استیل استفاده کنید. رینگ های برش خورده علاوه بر اینکه رویه حروف را به شکل های مختلف هندسی نمایش می دهند ، سبب زیبایی  و جذابیت تابلوی شما می شوند.

تابلوی چلنیوم رینگی

تابلوی چلنیوم طلایی

این تابلو همانطور که از اسم آن مشخص است از جنس پلکسی گلاس رنگ طلایی و اس ام دی رنگ زرد ساخته می شود. تابلوی چلنیوم طلایی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع تابلو است ، زیرا درخشش و زیبایی خاصی دارد. معمولا طلافروشی ها ، فروشگاههای لوکس و … از این تابلو در مغازه خود استفاده می کنند. زیبایی و درخشش آنها چشم هر بیننده ای به خود جذب می کند.

تابلوی چلنیوم طلایی

قیمت تابلوی چلنیوم

با توجه به اینکه طرح و سبک های تابلوی چلنیوم متفاوت است نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. میزان متریال های به کار رفته در تابلو مانند رول چلنیوم ، ورق پلکسی گلاس ، ورق پی وی سی ، لامپ های اس ام دی ، دستگاه های تهویه ، جنس قاب تابلو ، طراحی حروف برجسته و سایر وسایلی که در ساخت تابلو استفاده می شود ، مشخص کننده قیمت تابلو هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین آگاهی از تعرفه تابلوها با تابلوسازی پازل ساین در ارتباط باشید.

9 پاسخ

  1. بازتاب: چلنیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم