0912-0147206 | 021-66000467

طریق سفارش تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس

سفارش تابلو لایت باکس

در اصل همان جعبه نوردار است که در صنعت تابلوسازی و بازار تبلیغات مورد استقبال زیادی گردیده است که در شکل های گوناگون در مجموعه تابلو سازی پازل ساین ساخت وارائه می گردد . سازه های لایت باکس برای  تبلیغات محیط بیرونی ومحیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . بدنه آنها از جنس آلومینیوم ساخته شده یا از رنگ الکترواستاتیک طراحی و تولید می شود . لازم به ذکر است برای سفارش تابلو لایت باکس نوع چاپ که تصاویر یو وی می باشد، اهمیت دارد. چاپ یو وی نسبت به چاپ های دیگر دوام بیشتر و وضوح بهتری دارد .

ضخامت بدنه لایت باکس  تبلیغاتی از یک سانت تا سیزده  سانت ساخته می شود . نوری که برای لایت باکس ها مورد استفاده قرار می گیرد در گذشته فلورسنت یا مهتابی بود و به دلیل  وجود یک سری ضعف هایی که داشت و حال نیز از نور اس ام دی مورد استفاده قرار می گیرد . لایت باکس ها به خاطر نوع متریال و کیفیت چاپ و نوری که از پشت به تصویر تابیده می شود و این جلوه خاصی به تابلو می دهد طرفداران خاصی دارند یکی ازبهترین روش های تبلیغات استفاده از لایت باکس محیطی می باشد . 

 

انواع تابلو لایت باکس

بیشتر  برندها برای معرفی محصولات خود از سازه های لایت باکس استفاده می کنند مثلا لگوی مورد نظر را روی لایت باکس طراحی می کنند و آن لایت باکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود برای تبلیغ برند مورد استفاده قرار می دهند . این نوع تبلیغ به علت قیمت مناسب ، بسیار مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است . انواع لایت باکس ها : لایت باکس کریستالی ، لایت باکس فرم لس ، لایت باکس تلفیقی ، لایت باکس اسنپ فریم ، لایت باکس برجسته استیل ، لایت باکس دوطرفه و لایت باکس فلکسی ایستاده

لایت باکس آلومینیومی :

لایت باکس با فریم آلومینیوم بدنه ی آن ازجنس آلومینیوم آنادایز شده یا آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک هست که به پهنای 6 سانت یا 9 سانت یا 13سانت در ابعاد مختلف ساخته می شود که تصویر آن بین دو تلق شیشه ای و شیری قرار می گیرد . لایت باکس آلومینیومی برای محیط داخلی و محیط بیرونی به شکل های یک طرفه و دو طرفه و پرچمی استفاده می شود

لایت باکس آلومینیوم دو طرفه ایستاده:

لایت باکس فرم لس :

در این نوع لایت باکس متریال بدنه آلومینیوم آنادایزشده با رنگ های الکترواستاتیک به ضخامت 6 سانت و 9سانتی متر است در نوع دو طرفه ی آن پهنا 11سانتی متر می باشد رویه کار پارچه ای به نام تکست لایت می باشد که قابلیت چاپ پذیری با کیفیت و وضوح بالارا دارد داخل این لایت باکس برای روشنایی از اس ام دی یا وال واشر بهره گرفته می شود این لایت باکس ها در محیط بیرونی  و محیط داخلی کاربری مفیدی دارند در لایت باکس فرم لس رویه کار همان پارچه تکست لایت می باشد به یک مغزی پلاستیکی که دور آن دوخته می شود به راحتی با کشش دست و جازدن در محل خود تعویض می گردد

لایت باکس کریستالی :

نوع دیگر از انواع لایت باکس ها را می توان لایت باکس کریستالی را نام برد ، در این نوع لایت باکس تصویر را می توان بر روی متریال بک لایت طرحی چاپ کرد در این نوع لایت باکس از دولایه پلکسی گلاس با ضخامت 8و2 میلی متر ساخته می شود یکی ازمزایای این نوع تابلو که خیلی حائز اهمیت می باشد تعویض طرح چاپی داخل تابلو می باشد که به راحتی توسط مشتری امکان پذیر است .سفارش تابلو لایت باکس های کریستالی را می توان برای محیط داخلی استفاده کرد . روش تعویض تصویر این نوع لایت باکس می توانیم پیچ های اطراف آن را باز کرده و عکس را تعویض کرد .

 سابقه درخشان و تجربه ی کاری در زمینه سازه ها و تابلو تبلیغاتی با بهره گیری از متخصصان طراحی و گرافیک ، متریال شناسان حرفه ای در رده ی بهترین ها در این زمینه قرار دارد ، بتواند با شما عزیزان رابطه ی سازنده ای در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی برقرار کند . با سفارش تابلو لایت باکس در تهران یا شهر های دیگر در کمترین زمان ممکن می توانید طرح دلخواهتان را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت نمایید .

کاربرد تابلو لایت باکس

این تابلوهای تبلیغاتی در هر جا و در هر کسب و کاری که نیاز به تبلیغات و دیده شدن داشته باشید، به کمک تان می آیند. بیش ترین آمار سفارش تابلو لایت باکس (Light Box) مربوط به اماکن زیر است:

کافی شاپ ها

رستوران ها

ایستگاه های مترو

فروشگاه ها

داروخانه ها

سالن های سینما و آمفی تئاتر

مجتمع های تجاری

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

مطب پزشکان

باشگاه های ورزشی

مزایای تابلو لایت باکس

مزایای تابلو لایت باکس

لایت باکس ها (Light Box) نقش پر رنگ و قابل ملاحظه ای در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی ایفا می کنند.

استفاده از منبع نوری که از پشت به تصویر تابیده می‎شود، جلب توجه خاصی دارد. بنابراین می‎تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات باشد.

عمر تابلوها خیلی بیش تر از بنرهای تبلیغاتی است.

بنرهای تبلیغاتی قابلیت تعویض تصاویر را ندارند؛ در صورتی که تابلوهای نورانی این قابلیت را دارند

جنس تابلو لایت باکس

جنس این تابلوهای نورانی، با توجه به کاربردشان متفاوت است. هم چنین نوری که باعث روشن شدن تصویر شده و به آن وضوح می بخشد، پشت آن قرار دارد.

تابلوهای تبلیغاتی نورانی، می توانند با هر یک از متریال های زیر، ساخته شوند:

پارچه بک لایت (Backlight)

طلق های بک لایت (Backlit Vocals)

فلکسی فیکس (Flexy Fix)

دلایلی که تابلو لایت باکس استفاده می کنیم

همان طور که می دانید این روزها افراد بیش تر مایل به استفاده از تابلوهای نورانی برای تبلیغات هستند تا بنرهای تبلیغاتی. دلیل آن هم کاملا واضح است که در زیر از آن ها نام برده ایم:

جذاب بودن و در نتیجه دیده شدن بهتر تابلوها

با وجود منبع نوری که از پشت تصویر این تابلوهای نورانی به آن تابیده می شود، ناخودآگاه نگاه ها را روی تابلو ها متمرکز می کند

روش های نصب تابلو لایت باکس

مدل اسنپ فریم :

قابلیت نصب به صورت آویز یا Light Box دیواری

مدل کریستالی :

نصب به صورت لایت باکس آویز و یا دیواری

مدل فریم لس :

به صورت آویز یا نصب دیواری

مدل پارچه ای یک طرفه :

به صورت آویز و یا Light Box دیواری

مدل مگنت :

دیواری و یا Light Box آویز

مدل پارچه ای دو طرفه :

به صورت آویز و یا قابل استفاده به شکل لایت باکس استن

روش نصب دیواری :

نصب لایت باکس به صورت دیواری هم مانند یک تابلو انجام می پذیرد .برای این کار می‌توانید با توجه به ابعاد تابلوی ساخته شده ، روی دیوار میخ های محکمی نصب کنید و تابلو را مانند یک قاب روی میخ آویزان نمایید .فقط در نوع  کریستال می‌بایست پایه‌های فیکسچر را روی دیوار پیچ و رول ‌پلاک کنید و سپس تابلو را نصب نمایید

نصب به صورت آویز :

برای این کار کافی است تا با استفاده از دو زنجیر یا سیم بکسل نازک تابلو را در محل مورد نظر آویز نماییم. برای نصب آن به صورت آویزی، اندازه و نوع Light Box بسیار مهم است.باید دقت داشت که وزن تابلوی ما نیز بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور بهتر است از مدل های سبک تر همانند مدل فریم لس یا همان Light Box بدون قاب استفاده نماییم.

اگر قصد دارید که در محیط باز از این تابلو ها استفاده کنید ، پیشنهاد ما لایت باکس پارچه ای است که مقاومت بالایی در شرایط جوی از خود نشان میدهد

ساختار بدنه آن

لایت باکس های متنوعی تولید میشود . ولی به طور کلی از آلومینیوم آنادایز شده در اکثر آنها استفاده میگردد . داخل این فریم  آلومینیومی طرح مورد نظر شما قرار میگیرد. برای این کار ما ابتدا سازه را تولید میکنیم و سپس تصویر مربوطه را روی فیلم بک لایت چاپ کرده و روی قاب لایت باکس سوار میکنیم.

بک لایت نوعی متریال از جنس پی وی سی است که با ضخامت کم و کیفیت چاپ بالا نور را نیز به خوبی از خود عبور میدهد.

مهمترین بخش یک Light Box قسمت نور پس زمینه آن است که موجب تمایز آن از دیگر تابلوها شده است.در داخل این تابلو و زیر تصویر بک لایت ، نسل جدید ال ای دی یا همان اس ام دی استفاده شده که این لامپ ها بسیار کم مصرف و ظریف هستند و طول عمر آنها نیز نسبت به لامپ فلورسنت بسیار بالاست.

همین امر باعث شده تا LightBox نور مناسب و یک نواخت داشته باشد و تابلوی سفارشی شما بتواند به خوبی جلب توجه نماید.

همچنین استفاده از نور اس ام دی برای روشنایی موجب دائم کار بودن آن شده و بدون ایجاد حرارت میتواند با مصرف بسیار ناچیز برق همچنان روشن بماند.

یک لایه محافظ چاپ نیز از متریال اکرولیک که اصطلاحا پلکسی گلاس نامیده میشود روی چاپ LightBox قرار میگیرد. ضخامت این لایه 2 میلیمتر است. و از آسیب بک لایت ، Light Box جلوگیری میکند.

علاوه بر ای لایه محافظ که همانند شیشه شفاف است ، در پشت تابلو هم یک فیبر ام دی اف قرار میگیرد که باعث استحکام دوچندان لایت باکس میشود.

کاری که شما باید انجام دهید این است که دوشاخه را به پریز برق متصل نمایید تا LightBox روشن شود.

جایگاه تابلو لایت باکس در تبلیغات

تابلو لایت باکس به دلیل حرفه ای بودن و نورانی بودنش و چنبه زیبایی که دارد توجه زیادی را جلب می کند و این موضوع هم لازم به ذکر است که در جنبه تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی دارد.

تابلو لایت باکس برای دکوراسیون داخلی

تابلو لایت باکس همیشه برای تابلو تبلیغاتی استفاده نمی شود و برای دکوراسیون داخلی هم میتوان از آن استفاده کرد

در هر منطقه از دکوراسیون داخلی میتوان از تابلو لایت باکس استفاده کرد.

طراحی لایت باکس

توجه به نکات متنوعی در طراحی حرفه ای Light-Box بسیار ضروریست. اگر قرار است خودتان تصویرLight Box را طراحی کنید میبایست به اصول طراحی لایت باکس مسلط باشید.

در غیر این صورت باید طراح شما این مسائل را رعایت نماید. اگر هنوز طرحی در نظر ندارید یا طراحی را نمیشناسید تیم طراحی تابلوسازی برند تابلو میتواند در خدمت شما باشد.

در طراحی و سفارش تابلو لایت باکس مهمترین مورد استفاده به جا در طرح لایت باکس است.

رنگ های تیره و پر رنگ بهترین گزینه در طراحی لایت باکس است. در نظر بگیرید وقتی که از رنگ های روشن و پس زمینه سفید در طراحی Light-Box استفاده کنیم وقتی که تابلو روشن میشود چه به دست می آوریم ؟

یک تصویر بی روح در ترکیب نور عالی Light-Box با چاپ !

اما اگر برعکس از رنگ های جیغ و تیره استفاده کنیم ، اثر گذاری و گیرایی تصویر لایت باکس شما را بالا برده و موجب جذب افراد بیشتری خواهد شد. و در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد.

مطلب مهم دیگر با کیفیت بودن تصاویر چاپی است. سفارش لایت باکس شما با یک چاپ با کیفیت کامل میشود. قاعدتا تصویر خوب Light Box بهترین معرف محصول یا خدمات مورد نظر شماست.

متن مورد استفاده هر چقدر کمتر باشد بهتر است و باید مفید و خلاصه شود. استفاده از لوگو و رنگ سازمانی شما نیز از موارد مهم در طراحی آن است. در صورت نیاز میتوانید شماره های تماس و شبکه های اجتماعی خود رانیز به صورت آیکن در تصویر  جای دهید

توضیحات چاپ بک لایت :

در سفارش تابلو لایت باکس اختصاصی ما از متریال بک لایتی استفاده میکنیم که جنس آن از پی وی سی است . فقط در مدل پارچه ای از نوع دیگر آن تحت عنوان بک لایت پارچه ای استفاده میشود.

به طور کلی چاپ بک لایت مختص لایت باکس بوده که به علت داشتن بافت متراکم کیفیت چاپ آن بسیار بالاست و علاوه بر داشتن مقاومت خوب ، عبور نور نیز به خوبی از آن ها امکان پذیر است .

برای تابلوی اختصاصی شما ، طرح مورد نظر شما توسط دستگاه چاپ دیجیتال انجام شده و پس از مراحل ساخت لایت باکس درون آن قرار می‌گیرند.

روش تعویض چاپ تابلوهای تولید شده توسط تابلوسازی برند تابلو به راحتی امکان پذیر است. و نیاز به تخصص خاصی نیست . و در هر مدل انتخابی شما ، تابلو با شیوه ای آسان باز شده و چاپ ها تعویض میگردند.

لایت باکس گردان :

لایت باکس گردان نیز یکی از انواع Light-Box است که نوع هوشمند آن در انحصار تابلوسازی برند تابلو است. این تابلو خود دونوع دارد . یک مدل با موتور معمولی که با سرعت کمی تابلو را به چرخش در می آورد.

نوع دیگر آن با موتور هوشمند است که ما قطعه ای را برای مدل گردان طراحی کرده ایم که موجب میشود اگر کسی جلوی چرخش Light-Box گردان را بگیرد و یا باد مانع چرخش آن شود ، به موتور هیچ فشاری وارد نشده و تابلوی گردان به صورت هرز میچرخد .

طریق سفارش تابلو لایت باکس برای محیط باز :

تابلوی پارچه ای دو طرفه همانند مدل پارچه ای یک طرفه بسیار مقاوم است ، و لازم نیست در این دو نوع Light Box هیچ تغییری ایجاد کنیم تا مناسب فضای خرجی شوند.

به این دلیل که ساختار مدل پارچه ای قابلیت مقاومت در برابر نور خورشید و باران و برف را دارد.

ولی دیگر Light Box ها از جمله کریستالی ، Light-Box مگنتی ، Light-Box اسنپی و Light Box فریم لس این ویژگی را ندارند.  جهت داشتن تابلوی فضای خارجی بعضی از اجزاء آن باید تغییر کنند تا در محیط بیرون صدمه ای نبینند.

قیمت لایت باکس:

هزینه ساخت و قیمت لایت باکس با شرایط مختلف تغییر میکند. چیزی که بسیار روشن است اینکه در سفارش Light-Box ،هرچه ابعاد بزرگتر شود ، قیمت سفارش نیز افزایش خواهد یافت.

در انواع مدل Light Box یکی از گزینه های اقتصادی مدل پارچه ای است که نسبت به موارد دیگر تابلوی ارزان تری خواهد بود.

چیز دیگری که در قیمت لایت باکس تاثیر گذار است این مورد است که قیمت لایت باکس فضای خارجی به نسبت مدل های فضای داخلی بیشتر خواهد بود.

نصب حضوری تابلو لایت باکس:

وقتی تابلوی مورد نظر خود رااول انتخاب کردید و متن مورد نظر را مطالعه کردید و یکی از ویژگی های مثبت و مهم  پازل ساین همین است که تابو را برای شما نصب می کنند و بدون نگرانی تابلو مورد نظر را سفارش دهید.

مزایای ساخت فریم لایت باکس با آلومینیوم :

آلومینیوم به دلیل سبک بودن، مقاوم بودن، طراحی آسان، قابلیت بازیافت و دیگر عوامل، بهترین گزینه برای ساخت فریم‌هاست. بنابراین در ساخت لایت باکس فریم لس از آلومینیوم استفاده می‌کنند اما این علت ترند بودن نیست. به علت استفاده انبوه از آلومینیوم در ساخت فریم‌ها، نوعی بازار رقابتی به وجود آماده و شرکت‌ها، پنل‌ها و شبکه‌های آلومینیومی بسیار کاربردی می‌سازند.

شاید در نمایشگاه‌ها، سازه‌های نمایشگاهی حرفه‌ای و زیبایی ببینید، که حاصل این کار چشمنواز و با سلیقه، شبکه‌های آلومینیومی هستند. فریم لس بودن لایت باکس‌های آلومینیومی دلیلی دیگر برای این انتخاب است. کم عرض بودن فریم، طرح، زیبایی و جلوه خاصی به کار می‌دهد. بیدلیل نیست که در مکان‌های مدرن، متروها، فرودگاه‌های بین المللی و مراکز تجاری، لایت باکس فریم لس آلومینیومی نصب می‌کنند.

نصب طرح روی فریم آلومینیومی لایت باکس خیلی آسان و سریع صورت می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که تبلیغات و جشنواره‌های ماهانه دارند از این طرح استفاده می‌کنند و در هزینه‌های تبلیغاتی خود صرفه جویی می‌کنند.

وزن سبک آلومینیوم حمل آن را آسان کرده است. جایگزین قبلی این فریم‌ها چوب و آهن بود. در گذشته به علت ارزان بودن از آهن و آلیاژهای دیگر آن استفاده می‌کردند. ولی حمل و نقل و نصب آهن منطقی نبود. زودتر زنگ می‌زد و هزینه‌های رنگ کاری هم به همراه داشت. در صورتی که امروزه با توسعه دستگاه‌های برش حرفه‌ای، ورقه‌های آلومینیوم را خیلی ظریف می‌سازند و هزینه خرید آن را ممکن می‌سازد. گفتنی است، استفاده از چوب برای فریم لایت باکس مدت‌هاست کنار گذاشته شده است و فقط در برخی از قهوه خانه‌ها با دکوراسیون سنتی و الهام گرفته از خانه‌های چوبی از آن استفاده می‌کنند.

.

سفارش تابلو لایت باکس به صورت اینترنتی

امروزه بر اثر اتفافاتی که در جامعه افتاده است بهتر این است که سفارش تابلو لایت باکساز سفارش اینترنتی استفاده کنید تا سفارش حضوری امروزه با پیشرفت عظیمی که اینترنت داشته است سریع ترین و بهترین راهی که پیشنهاد می شود همین راه است

پازل ساین:

فروشگاه اینترنتی پازل ساین یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است و برای سفارش تابلو لایت باکس بهترین محصولات را دارد و با بهترین توضیحاتی که ارائه می دهد باعث می شود که شما بهترین انتخاب را از هر جهت داشته باشید و امروزه یکی از دلایلی که باعث می شود افرادی از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند اعتماد نکردن به سایت های فروشگاهی است اما با خیال راحت میتوانید به پازل ساین اعتماد کنید چون پازل ساین بهترین و باسابقه ترین فروشگاه های اینترنتی است.بهترین راه برای سفارش تابلو لایت باکس سفارش اینترنتی است.

یک پاسخ

  1. بازتاب: چلنیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم