0912-0147206 | 021-66000467

بدانیم در مورد سفارش تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلو تبلیغاتی :

در دنیای امروزی می توان گفت همه مشاغل برای معرفی کسب و کار خود و همین طور تبلیغ خود نیازمند سفارش تابلو تبلیغاتی می باشند . همه ما در هنگام ورود به مغازه و یا یک شرکت اولین چیزی که نظر ما را به خود جذب می کند تابلوی سر در آن مکان بوده . می توان گفت تابلو ها از گذشته تا به امروز اصلی ترین عنصر تبلیغات یک کسب و کار هستند و به همین علت است که طراحی و ساخت تابلو ها بسیار مورد اهمیت می باشد . هر شخصی که کسب و کاری را راه اندازی می کند اولین برنامه تبلیغاتی او باید انتخاب و سفارش تابلو تبلیغاتی باشد .

تابلو مغازه اولین اساس ارتباط با مشتری و همین طور جذب مخاطب است . فروشندان مشاغل ، فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف خود را از طریق تابلوی خود به مشتریان معرفی می کنند و سپس آنها نیز فروشگاه ها را شناسایی می نمایند . نکته بسیار جالب این است که تابلو های جذاب و هیجان انگیز می توانند که نظر مشتریان را ساعت ها به خود جلب نمایند . این به معنای حک کردن برند یک کسب و کار در ذهن مشتری است .

این نکته در سفارش تابلو تبلیغاتی بسیار مهم است که مشتریان و همین طور کسانی که به دنبال سفارش تابلوی تبلیغاتی هستند ، سازندگانی را انتخاب نمایند که نمونه کارهایشان را دیده باشند و نسبت به تجربه آن‌ ها نیز آگاه باشند .

جهت سفارش تابلو از تابلوسازی ستارخان کلیک کنید.

سفارش تابلو تبلیغاتی

تابلو های تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد .

انواع تابلو تبلیغاتی عبارتند از :

 – تابلو پلاستیکی :

تابلو پلاستیکی از بهترین مدل تابلو های تبلیغاتی می باشد که با حروف برجسته طرح ریزی شده و تفاوت جالبی که دارد این است که برای ساخت حروف برجسته دیگر از لبه چلینوم استفاده نمی‌ شود و حروف توسط پلاستیک ساخته می‌ شود . این تابلو در رنگ‌ های متنوع و دلخواه قابل ساخت است و برای زیر سازی آن نیز می‌ توان که از هر متریالی استفاده نمود .

تابلو پلاستیکی

– تابلو فلزی :

فلز یکی از پرکاربرد ترین اشیاییست که در ساخت تابلو استفاده می شود . تابلو های فلزی از قطعات ریز و درشت فلزی ساخته شده که البته نوع فلز در هر یک با دیگری متفاوت بوده است . در تابلو فلزی ممکن است که از استیل ، آلومینیوم و دیگر فلزات بر اساس نیاز استفاده گردد . لازم به ذکر است که برای سفارش انواع تابلو تبلیغاتی نیز از فلز استفاده می شود .

تابلو فلزی

– تابلو حروف برجسته رنگی

 با ورود دستگاه های حروف ساز برای کسب و کار تابلوسازی ها تا حد بسیاری کار تابلو ساز ی ها را آسان کرده . ساخت تابلو حروف برجسته اغلب برای کسب و کارهایی است که می خواهند شغل و محصول خود را به مشتریان خود معرفی کنند و فروش بیشتری نیز داشته باشند مناسب است .

همچنین بخوانید درباره: سفارش تابلو لایت باکس

– تابلو بک لایت :

 بک لایت هم یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد . در اصطلاح می توان گفت بهترین انتخاب برای سفارش یک تابلو تبلیغاتی است ، به تابلوی فضا بسته اطلاق می گردد و کیفیت نمایش خیلی خوب و بالایی نیز دارد . این نوع تابلوها بطور معمول دارای قاب اند که از سمت پشت تصویر نور روی آن تابیده می‌ شود البته می‌توان قاب را حذف کرد و از چهار پایه به همراه روکش آلومینیوم و از شیشه جای طلق برای استحکام بیشتر کار استفاده نمود . برای ایجاد نور کافی و خوب نیز می‌ توان از لامپ‌ های مهتابی و برای قاب دور آن هم می‌ توان از تابلو هایی از جنس چوب، آلومینیوم و پلکس استفاده نمود .

برای سفارش تابلو تبلیغاتی به پازل ساین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم