0912-0147206 | 021-66000467

تابلو سر در مغازه

تابلو سر در مغازه

یکی از آیتم های تاثیرگذار در پیشرفت روند کسب و کارتان، استفاده از تابلو سر در مغازه می باشد. چرا که تابلو کمک می کند تا بتوانید به برند خود هویت ببخشید. در واقع چیزی که باعث دیده شدن برند شما می شود، تابلوی تبلیغاتی است که از آن استفاده می کنید. این تابلوها در تابلوسازی در انواع متنوع طراحی و ساخته شده است که با توجه به نوع فعالیت خود می توانید آن ها را سفارش دهید.

بررسی تابلو سر در مغازه

تابلو سر در مغازه همانطور که از نام آن پیداست، برای جذب مشتری در سر در مغازه شما نصب می شود. در واقع این تابلو از طراحی خاصی باید برخوردار باشد. چرا که قرار است هویت برند شما را به نمایش بگذارد. در رابطه با این تابلو بهتر است بدانید که باید از ویژگی های خاصی بهره مند باشد.

همچنین باید به صورتی باشد که فعالیت شما را برای مشتری و بازدید کنندگان بازگو کند. این تابلو علاوه بر موارد ذکر شده، زیبایی و جلوه خاصی به مغازه شما می بخشد و می توانید یک دکوراسیون شیک و زیبا برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

در واقع یکی از مهمترین فاکتورها برای جذب مشتری و افزایش ورودی به مغازه، تابلو مغازه است که چشم انداز جذابی ایجاد می کند. پس فرقی نمی کند که به تازگی کار خود را راه انداخته و یا سال ها کاسب هستید. در هر صورت به وسیله نصب زیباترین و بهترین نوع این تابلو می توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

قیمت ساخت تابلو سر در مغازه

یکی از مهمترین شاخصه ها در خرید تابلو مغازه، قیمتی است که برای آن در نظر گرفته می شود. بر این اساس، بهتر است بدانید که قیمت تابلو سر در مغازه به خودی خود تعیین نمی گردد و در بین همه تابلوها یکسان نیست. چرا که این قیمت به فاکتورها و عوامل مهمی وابسته است.

پس اگر قصد دارید از قیمت ساخت این نوع تابلو اطلاع کسب کنید، بهتر است که به این عوامل توجه کرده و آن ها را حائز اهمیت قرار دهید. از جمله مهمترین آن ها شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند:

• کیفیت و متریال ساخت تابلو تاثیر مستقیمی به روی قیمت آن ایفا می کند.

• ابعاد و اندازه و سایز تابلو از اهمیت زیادی برخوردار است که کاهش و یا افزایش قیمت را به همراه دارد.

• برند سازنده تابلو نیز با توجه به مهارت و تخصصی که در ساخت این محصول به کار می برد، قیمت را تعیین می کند.

• میزان نور پردازی و ال ای دی های به کار رفته در تابلو نقش مهمی را در قیمت آن بازی می کنند.

• نوع تابلو تبلیغاتی در قیمت آن بسیار نقش دارد.

• روش ساخت انواع تابلو مغازه می تواند باعث کاهش یا افزایش قیمت شود.

بهتر است بدانید که تمامی جزئیات در ساخت یک تابلو می توانند تعیین کننده قیمت باشند. با این وجود می توانید ساخت این نوع محصول تبلیغاتی را به مجموعه ما واگذار کنید. چرا که ساخت آن زیر نظر بهترین تکنسین ها صورت خواهد گرفت.

ساخت تابلو سر در مغازه 

ساخت تابلو سر در مغازه

برای آنکه بتوانید بهترین نوع تابلو مغازه را سفارش دهید، در این مجموعه تکنسین های حرفه ای و کارکشته ای فعالیت می کنند. این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع این تابلو از روش های به روز و مدرن و تکنولوژی های جدید و پیشرفته بهره می برد. 

ساخت این نوع تابلو تبلیغاتی در این مجموعه به وسیله متریال های با کیفیت درجه یک، خدمات حرفه ای، استاندارد موجود و قیمت اقتصادی و به صرفه صورت می گیرد. پس با خیال آسوده می توانید ساخت این نوع تابلو را به مجموعه ما واگذار کنید.

از آنجایی که کیفیت ساخت این نوع تابلو به دلیل مکان نصب آن بسیار حائز اهمیت است، ساخت آن با اطمینان خاطر صورت می گیرد. همچنین این طراحی به صورتی است که دید کافی از هر جهت را برای تابلو فراهم می کند. هر گونه تاب خورگی و قناس شدگی، خمیدگی و آسیب دیدگی در این تابلوها ایجاد نمی شوند.

بهتر است بدانید که به همین دلیل است که ساخت این تابلو را می توانید با خیال آسوده به کارشناسان و تکنسین های ما واگذار کنید. چرا که می توانند سال های سال بدون کوچک ترین آسیبی به کار برده شوند و دچار آسیب نشوند.

محبوب ترین تابلو های سر در مغازه

انواع متنوعی از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارند. اما برخی از آن ها به دلیل کیفیت ساخت بالا، طراحی و زیبایی و طول عمر خود از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

از جمله محبوب ترین انواع تابلو سر در مغازه که می توانید از آن ها برای جذب مشتری و هویت بخشیدن به برند خود استفاده کنید، می توان به نمونه های ذکر شده در زیر اشاره کرد:

بررسی تابلو سر در مغازه 

تابلو چلنیوم سر در مغازه

با وجود تنوع زیاد انواع این دسته از تابلوها، تابلو چلنیوم از انواع محبوب ترین ها می باشد که در نزد کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. این تابلو مدتی است که مورد توجه قرار گرفته است و جایگاه ویژه ای را نزد کاربران به دست آورد.

تابلو استیل سر در مغازه

نمونه تابلو استیل سر در مغازه از متریال ضد زنگ استیل و ضد ضربه بهره برده اند. این دسته از تابلوها از کیفیت ساخت بالایی بهره مند هستند و از دسته پرفروش ترین ها می باشند. چرا که طول عمر بالایی دارند. همچنین زیبا و شیک اند و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

تابلو ترموود سر در مغازه

تابلو ترموود معمولا در ساخت خود از انواع سازه های طبیعی بهره برده سات که از آن برای رستوران ها، کافه ها و … استفاده می شود. این دسته از تابلوها از زیبایی چشم گیری برخوردار هستند و مورد پسند کاربران زیادی قرار دارند.

کلام آخر

از انواع تابلوهای تبلیغاتی که از آن ها برای جذب مشتری استفاده می شود، می توان به تابلو مغازه اشاره کرد. این نوع تابلو کمک می کند تا با اطلاعاتی که شما از برند خود در تابلو در اختیار مشتری قرار می دهید، کاربران زیادی را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم